Προετοιμασία πελάτη για την υποδοχή και λειτουργία της μηχανογραφικής εφαρμογής. Υπόδειξη κωδικοποίησης αρχείων. Εκπαίδευση στις εγκαταστάσεις του πελάτη. Ελεγχος προσαρμογής.
-
Διαρκής υποστήριξη Software μέσω τηλεφώνου & Internet (Remote Support). Ανανέωση προγραμμάτων και αυτόματα από την εφαρμογή (Automatic Internet Download). Ανταπόκριση σε ειδικές εφαρμογές και απαιτήσεις πελατών (tailor made).
-
Διαρκής ενημέρωση πελατών στις μηχανογραφικές εξελίξεις που τους αφορούν. Σεμιναριακή εκπαίδευση. Επιδοτήσεις.